»Šolam bomo seveda pomagali tudi pri dodeljevanju ustrezne IKT-opreme, da bi lahko učenci sodelovali na daljavo.«
»Izobraževanje na daljavo ni primerljivo s tistim v šoli, kakovost je zelo vprašljiva, na vsaki šoli poteka drugače, dijaki so v veliki meri odvisni sami od sebe, medtem ko so na drugi šoli vodeni skozi celoten proces, tudi dostopnost do gradiv je še vedno nepopolna.«
»Zase vem, da sem pol manj delala za šolo, kot ko smo bili dejansko v šoli.«
»Učencev, ki se niso samotestirali v šoli, nismo pošiljali domov. Zadevo intenzivno rešujemo in upamo, da se bodo lahko učenci v šolo vrnili že v sredo.«
»Kljub temu, da gre za otroka, ki je bil za delo pri pouku v šoli izjemno motiviran, pri mlajšem otroku, ki obiskuje vrtec, pa opažam, da izjemno pogreša stike vrstnikov, da išče te stike pri nas.«
»Ko se je korona začela, nisem imela računalnika, čeprav sem obiskovala šolo, v kateri je bil računalnik obvezen.«
»Dijaki potrebujejo šolanje na kraju samem, v šoli, da se izobražujejo in usposabljajo z delom.«
»Šole bodo že jutri prejele vse potrebne okrožnice in usmeritve, časa za pripravo pa bo dovolj.«
»Ocen na daljavo ne morejo pridobivati. Lahko pridejo na dan, za katerega se dogovorijo, v šolo, opravijo test in so tisti dan pri pouku.«
»Pouk na daljavo je boljši kot nič, ker je treba otroke zaposliti in poskusiti narediti čim več in čim bolj učinkovito, da bo treba, ko bo pouk spet v šoli, čim manj nadomestiti.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju